Plutiškių gimnazija – projekto „Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra" partnerė

 

kla sppc

 

Informuojame, kad Plutiškių gimnazija partnerio teisėmis dalyvauja Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro įgyvendinamame Lietuvos Respublikos valstybės planavimo projekte „Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra" (projekto kodas 09.2.2-ESFA-V-707-01-0001).

 

Projektas apima daugumą Lietuvos regionų, jame dalyvauja 30  Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymu atrinktų Lietuvos mokyklų partnerių.

 

Mūsų gimnazijoje š.m. balandžio mėnesį pradedamas tyrimas siekiant išbandyti, adaptuoti ir standartizuoti Lietuvai Vokietijos Hogrefe instituto CFT20-R metodiką vaikų akademinių gebėjimų atpažinimui. Mokiniai dalyvaus tokiame tyrime, kuris padės sukurti gabių vaikų atpažinimo ir jų ugdymo gerinimo sistemą šalyje. Tyrimo metu atpažinti vaikai gimnazijoje nuo kitų mokslo metų gaus papildomą ugdymą, pritaikytą individualiems vaiko gebėjimams (specialiųjų modulių išbandymas), pamokos metu.

 

Dalyvaudami šiame tyrime, padėsime kurti aukštesniųjų akademinių gebėjimų turinčių vaikų atpažinimo sistemą Lietuvoje bei prisidėsime prie šių vaikų ugdymo gerinimo.

 

Dėl išsamesnės informacijos galima kreiptis į Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro projekto vadovę Ingą Nekrošienę, tel.: (8 5) 230 5372, Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį..

 

Stebėkime , pažinkime, tobulėkime

Plutiškių gimnazijoje įgyvendinamas Kazlų Rūdos savivaldybės finansuojamas vaikų socializacijos projektas “Stebėkime, pažinkime, tobulėkime“. Projektui vadovauja chemijos vyresnioji mokytoja Daiva Jarašienė, todėl, į programą įtrauktos veiklos, susijusios su gamtosauga, ekologišku gyvenimo būdu, artimosios aplinkos tyrimu ir pažinimu. Tai vandens kokybės tyrimas, vaisių ir daržovių tyrimas, ekologiško muilo gamyba. Projekto metu vykdomos veiklos skatina mokinius užsiimti prasminga veikla, suteikia daugiau bendravimo, bendradarbiavimo, socialinių įgūdžių. Įgytas žinias projekto dalyviai turės galimybę pasitikrinti ekskursijose į Marijampolės UAB „Sūduvos vandenys“ bei LSMU  Anatomijos muziejų.   Tikimasi, kad projekte dalyvavę mokiniai gebės konstruktyviau bendrauti, dirbti grupėse, turiningai ir kūrybingai praleis laisvalaikį, bus atitraukti nuo negatyvios veiklos, mokės pasirinkti sveikesnį ir saugesnį gyvenimo būdą. O programos metu sukaupta informacija ir žinios bus taikomos tolimesniame  jų gyvenime, formuosis jų gyvenimo asmeniniai ir socialiniai įgūdžiai.

PLENERAS PLUTIŠKIŲ GIMNAZIJOJE

Baigėsi gabių ir talentingų vaikų projektas vasaros pleneras ,,Interjero dizaino bandymai“ . Jį parėmė Kazlų Rūdos savivaldybė .Šiemet vasaros pradžioje gimnazijos kūrėjai ne tik kūrė erdvių apipavidalinimą, bet ir keliavo į dailės parodas Marijampolėje, tapė kūrybinius darbus. Projektas baigėsi parodų sienų įrengimu. Čia eksponuojami plenero metu sukurti darbai. Projekto dalyviai jau  laukia kitos vasaros, kad galėtų vėl susiburti į kūrybines dirbtuves.

Aplinkosauginis projektas „ Žaliasis takas“

Plutiškių gimnazijos mokiniai įgyvendino aplinkosauginį projektą, kurį finansavo  Kazlų Rūdos savivaldybė iš savivaldybės aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšų.

Projekto prioritetas - aktyvinti tikslingą ir estetišką gimnazijos išorinės erdvės kūrimą ir kūrybišką jos naudojimą mokinių ugdymo procesui organizuoti, įtraukiant į praktinę veiklą  gimnazistus.

Ekologiško gyvenimo simuliacija

Š.m. rugsėjo 26-30 dienomis Plutiškių gimnazija kartu su partneriais iš Lenkijos Zespół szkół Budowlanych w Braniewie įgyvendino Lietuvos ir Lenkijos jaunimo mainų fondo finansuojamą projektą „Ekologiško gyvenimo simuliacija“. Kiekviena veiklos diena turėjo aiškią ekologinio domėjimosi kryptį: oras, vanduo, saulė (energija), žemė (gamta, medis), atliekos (rūšiavimas, antrasis gyvenimas). Tai ekologijos ugdymo pratybomis (imitacija) grįstas projektas, kurio metu jauni žmonės savo veikla, dalyvavimu, tyrimais, skaičiavimais mėgino keletą dienų gyventi vadovaudamiesi ekologinio gyvenimo principais: rytą pradėdavo mankšta, kasdien nužingsniuodavo daugiau nei 10000 žingsnių, laisvalaikį, kiek įmanoma, leido gryname ore; propagavo sveiką mitybą bei gyvenseną, rūšiavo atliekas.